„Dostawa i montaż urządzeń fitness i placu zabaw”

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
11 maja 2018

   ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

    (Zamówienie do 30 EURO, prowadzone poza ustawą Prawo zamówień publicznych)

 

Wójt Gminy Brody zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania pn: „Dostawa i montaż urządzeń fitness i placu zabaw”.

  1. ZAKRES URZĄDZEŃ DO DOSTAWY I MONTAŻU:
  • czworokąt wielofunkcyjny:
  1. a) Dane techniczne:

- wysokość min. - 2,30 m,

- szerokość min. – 3,20 m,

- długość min. – 3,20 m,

- rączki gimnastyczne,

- drążek ruchomy,

- przeplotnia łańcuchowa,                                              

- ścianka wspinaczkowa,

  1. b) Opis:

- Elementy nośne urządzenia wykonane z drewna klejonego.

Drewno impregnowane ciśnieniowo. Ścianka wspinaczkowa wykonana ze sklejki drewna liściastego, wodoodpornej, pokrytej filmem melaminowym lub z płyty HDPE odpornej na warunki atmosferyczne. Elementy mocowań wykonane  ze stali węglowej konstrukcyjnej malowane proszkowo lub ocynkowane. Wszystkie połączenia śrubowe wykonane z użyciem elementów ocynkowanych, a ich końce zabezpieczone plastikowymi kapslami, poprawiającymi bezpieczeństwo.

  • Huśtawka drewniana podwójna – jedno siedzisko typu płaskie gumowe bez oparcia, drugie kubełek gumowe (2 szt.),

Opis: drewno klejone min 80x80 mm impregnowane oraz malowane drewnochronem.  Łańcuchy wykonane ze stali nierdzewnej min Ø 6 mm. Ułożyskowania ocynkowane ogniowo. Powierzchnie czołowe belek zabezpieczone kapturkami z tworzywa sztucznego. Opcjonalnie możliwość zastosowania górnej belki stalowej ocynkowanej ogniowo.

  • wahadło+biegacz+twister – 2 szt.

Opis:

  1. a) Materiał: urządzenie wykonane z wysokiej jakości stali (bezszwowej na elementy gięte), dwukrotnie malowane proszkowo farbami poliestrowymi. Elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie poprzez śrutowanie i cynkowanie. Stopnice wykonane z blachy aluminiowej, ryflowanej o grubości 3 mm,
  2. b) Elementy konstrukcyjne: główny słup konstrukcyjny urządzenia o średnicy 90 mm, grubość ścianki min. 3 mm. W pozostałych elementach grubość ścianek min. 3 mm,
  3. c) Montaż: mocowanie do fundamentów betonowych.
  • urządzenie typu „wioślarz” - 2 szt.

Opis:

  1. a) Materiał: urządzenie wykonane z wysokiej jakości stali (bezszwowej na elementy gięte), dwukrotnie malowane proszkowo farbami poliestrowymi. Elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie poprzez śrutowanie i cynkowanie. Główna rura konstrukcyjna o średnicy 90 mm, grubość ścianki min. 3 mm,
  2. b) Montaż: mocowanie do fundamentów betonowych (wylewanych na miejscu), osadzonych 10 cm poniżej poziomu terenu.
  • urządzenie typu narciarz wolnostojący – 1 szt.

Opis:

  1. a) Materiał: urządzenie wykonane z wysokiej jakości stali (bezszwowej na elementy gięte), dwukrotnie malowane proszkowo farbami poliestrowymi. Główna rura konstrukcyjna o średnicy 90 mm, grubość ścianki min. 3 mm,
  2. b) Montaż: mocowanie do fundamentów betonowych.
  • urządzenie typu rower wolnostojący - 1 szt.

Opis:

  1. a) Materiał: urządzenie wykonane z wysokiej jakości stali (bezszwowej na elementy gięte), dwukrotnie malowane proszkowo farbami poliestrowymi. Elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie poprzez śrutowanie i cynkowanie. Główna rura konstrukcyjna o średnicy 90 mm, grubość ścianki min. 3 mm,
  2. b) Montaż: mocowanie do fundamentów betonowych (wylewanych na miejscu), osadzonych 10 cm poniżej poziomu terenu.
  • zestaw zabawowy - 1 szt.
  1. a) Elementy składowe zestawu:

- wieża z dachem dwuspadowym – 1 szt.,

- ślizg metalowy – 1 szt.,

- przeplotnia linowa – 1 szt.,

- drabinka krzyżakowa – 1 szt.,

- trap schodki – 1 szt.,

- pomost wiszący – 1 szt.,

  1. b) Opis: Elementy nośne zestawu wykonane z drewna klejonego wzdłużnie. Drewno impregnowane ciśnieniowo zabezpieczjące przed wpływem szkodliwych warunków atmosferycznych. Ślizgawka wykonana ze stali nierdzewnej, bariery ochronne wykonane ze sklejki drewna liściastego, wodoodpornej, pokrytej filmem melaminowym lub z płyty HDPE odpornej na warunki atmosferyczne. Trapy wykonane ze sklejki drewna liściastego, wodoodpornej, antypoślizgowej. Liny polipropylenowe na oplocie stalowym połączone ze sobą przy pomocy łączników aluminiowych oraz tworzywa sztucznego. Elementy mocowań wykonane ze stali węglowej konstrukcyjnej malowane proszkowo lub ocynkowane. Wszystkie połączenia śrubowe wykonane z użyciem elementów ocynkowanych, a ich końce zabezpieczone plastikowymi kapslami, poprawiającymi bezpieczeństwo.
  • huśtawka bocianie gniazdo – 1 szt.,

Opis: Elementy nośne urządzenia wykonane z metalu zabezpieczonego antykorozyjnie i malowanego proszkowo. Liny polipropylenowe na oplocie stalowym o średnicy 16-18 mm połączone ze sobą przy pomocy łączników aluminiowych oraz   z tworzywa sztucznego. Elementy mocowań wykonane ze stali węglowej konstrukcyjnej malowane proszkowo lub ocynkowane. Wszystkie połączenia śrubowe wykonane z użyciem elementów ocynkowanych, a ich końce zabezpieczone kapslami, poprawiającymi bezpieczeństwo.

  • Stół:
  1. a) Opis techniczny:

- długość – min. 195 cm,

- szerokość – min. 60 cm,

- wysokość – min. 79 cm,

  1. b) Materiały:

- nogi żelbet,

- łącznik  stalowy: malowany proszkowo,

- drewno liściaste,

  • 2 ławki
  1. a) Opis techniczny:

- długość – 195 cm,

- wysokość – około 44,5 cm,

- szerokość – około 38 cm,

  1. b) Materiały:

 - nogi: żelbet,

 - drewno liściaste,

  • stojak na rowery,

Opis: ilość stanowisk – 12, materiał: stal ocynkowana, montaż: 12 kołków rozporowych Ø 8 mm (w zestawie),

  • zestaw zabawowy:

Opis: Zestaw zabawowy w postaci zbliżonej do prostopadłościanu, którego konstrukcja opiera się na sześciu nogach. Na jego bocznych ścianach znajdują się dwa liczydła, dwa sklepiki, gra w kółko i krzyżyk oraz dach jednospadowy na połowie jednej ze ścian bocznych, zlokalizowany nad łukiem.

  1. a) materiały: płyta PE-HD,
  2. b) konstrukcja: rury i profile stalowe o różnym przekroju, kotwy stalowe, elementy stalowe malowane proszkowo,
  3. c) nawierzchnia amortyzująca upadek: nawierzchnia naturalna lub syntetyczna zgodna z normą PN EN 1176-1:2009, grubość dobrana do wysokości upadku,
  4. d) wymiary urządzenia: 2,09x1,95x2,15m
  • zestaw zabawowy – 1 szt.
  1. a) Elementy składowe zestawu:

- wieża z dachem, wysokość podestu około 100 cm – 1 szt.,

- wieża bez dachu, wysokość podestu około 100 cm – 1 szt.,

- wieża z dachem, wysokość podestu około 60 cm – 1 szt.,

- wieża bez dachu, wysokość podestu około 60 cm – 1 szt.,

- ślizg nierdzewny- 2 szt.,

- balkonik – 2 szt.,

- ścianka wspinaczkowa – 1 szt.,

- liczydło – 1 szt.,

- pomost stały ze sztachetkami HDPE – 1 szt.,

- wejście schody – 1 szt,

  1. b) Opis: drewno klejone impregnowane oraz malowane drewnochronem. Dachy oraz burty boczne wykonane z tworzywa HDPE. Uchwyty ocynkowane malowane proszkowo. Łańcuchy wykonane ze stali nierdzewnej. Liny stalowo polipropylenowe Ø 16 mm. Ześlizg wykonany z blachy nierdzewnej.
  • zabawka na sprężynie dwuosobowa,
  • huśtawka podwójna równoważnia metalowa,

Wysokość swobodnego upadku – max 100 cm

Opcje wykonania:

Belka poprzeczna wykonana z profilu metalowego malowanego proszkowo o przekroju kwadratowym 90x90mm.

Ustój metalowy wykonany z profilu 90x90 mm malowanego proszkowo. Ułożyskowanie nie wymagające konserwacji. Siedziska wykonane z tworzywa HDPE gr. 10 mm. Uchwyty wykonane ze stali ocynkowanej Ø 1/2” oraz malowanej proszkowo.

            Zamawiający dopuszcza możliwość rozwiązan równoważnych pod warunkiem zachowania odpowiednich funkcji urządzeń w różnych zestawieniach i odpowiednich wymogów materiaowych.

            Przed montażem dostarczonych urządzeń Wykonawca opracuje i przedstawi (w 4 egz.) do zatwierdzenia niezbędną dokumentację projektową dotyczącą montażu urządzeń celem przedłożenia jej do właściwego organu i zgłszenia zamiaru rozpoczęcia montażu urządzeń (łącznie z aktualną mapą sytuacyjno – wysokościową).

                        Dla każdego z urządzeń należy zachować wymaganą strefę bezpieczeństwa wg wytycznych producenta oraz obowiązujących przepisów.

            Wymagania materiałowe i technologiczne odnośnie planowanych do montażu urządzeń:

  1. a) wszystkie urządzenia muszą być zgodne z aktualnie obowiązującymi normami i posiadać wymagane certyfikaty jakości i bezpieczeństwa wydane przez upoważnione instytucje,
  2. b) wszystkie urządzenia powinny być bezpieczne i dostosowane do polskich warunków klimatycznych i odporne na próby zniszczenia,
  3. c) elementy otwarte zakończone zatyczkami wykonanymi z „trwałych materiałów”- zabezpieczone przed niepowołanym demontażem i zniszczeniem,
  4. d) zastosowanie ograniczników i amortyzatorów w celu zredukowania siły zderzeń elementów swobodnie opadających,
  5. e) łącznik: śruby, nakrętki podkładki – wykonane ze stali nierdzewnej. Dodatkowo nakrętki uzbrojone wkładką zabezpieczającą przed samo-odkręceniem,
  6. f) część opisowa naniesiona trwałą techniką (np. wykonane metodą sitodruku piktogramy i opisy) uniemożliwiająca zniszczenie i pozwalająca na ewentualne łatwe odtworzenie (np. zmycie, lub wymiana części opisowej). Nie dopuszcza się stosownia naklejek,
  7. g) wszystkie elementy stalowe (profile zamknięte, rury, blachy, itd.) pokryte warstwą cynku (galwanizacja ogniowa) i malowane podwójnie proszkowo, farbami poliestrowymi, np. w kolorze zielonym lub innym w uzgodnieniu z Zamawiającym,
  8. h) farby użyte do wykończenia powierzchni stalowych powinny być przeznaczone do użytku zewnętrznego, odporne na korozje, działanie promieni słonecznych, zmiany temperatury i uszkodzenia mechaniczne,
  9. i) urządzenia fitness montowane będą do fundamentów – min 30 cm pod powierzchnią docelową,
  10. j) montaż urządzeń do fundamentów betonowych z betonu wodoszczelnego min B20 (mogą być w wersji wylewanej lub prefabrykowane) nastąpi w miejscach, które obecnie mają nawierzchnie trawiastą, w miejscu uzgodnionym w zatwierdzonym projekcie zagospodarowania,
  11. k) wszystkie urzadzenia muszą być bezobsługowe i zapewniać bezawaryjne i długotrwałe użytkowanie. Wykonawca gwarantuje dostępność każdej części zamiennej.

Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres
min. 2 lat.

 

  1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

 

  • 60 dni od dnia podpisania umowy.

 

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w zaproszeniu, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty kartę (opis) każdego z oferowanych urządzeń.       

Przedmiotowa karta (opis) musi zawierać co najmniej:

  • informację o parametrach urządzenia, potwierdzającą, iż dane urządzenie spełania wymagania (parametry) określone przez Zamawiającego,
  • wizualizację danego urządzenia (rysunek, zdjęcie itp.).

 

  • OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

 

  1. Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę.
  2. Zaoferowana cena dotyczy całego przedmiotu zamówienia.
  3. Zaoferowana cena musi być podana liczbą oraz słownie.
  4. Sposób obliczenia ceny ofertowej:
    • Wszelkie wartości (kwoty) w ofercie winny uwzględniać całkowity koszt dotyczący wszystkich elementów, w tym koszty ich dostawy, montażu oraz konserwacji i serwisowania w okresie pierwszych 12 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego, a przy ich wycenie należy ponadto uwzględnić koszty wszelkich odbiorów, pomiarów, badań, zaświadczeń i protokołów,
    • W ofercie należy uwzględnić wszelkie koszty (brutto wraz z podatkiem VAT) jakie wykonawca zobowiązany jest ponieść w związku z realizacją zamówienia,
    • Suma wartości poszczególnych pozycji stanowić będzie cenę ofertową brutto. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwe określenie podatku VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    • Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich (PLN).

 

  1. OCENA OFERT.
    1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie nw. Kryterów oceny ofert (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):

1.1 Cena oferty – 100% (max 100 pkt)

  1. Ocena oferty będzie dokonywana wg poniższych zasad:

2.1. Ocena ceny oferty – będzie przeprowadzona wg następujacego wzoru matemetycznego:

                        P(Ci) = Cmin / Ci  x 100 pkt

                         gdzie:

                         Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych ofert i nie odrzuconych

                         Ci – ceny poszczególnych ofert

                        P(Ci) – liczba punktów za kryterium ceny

 

  1. Obliczając punktację dla poszczególnych ofert, zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku.

 

  1. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT.

 

  • Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w Urzędzie Gminy Brody pok. 103 (Sekretariat) w terminie do dnia 25.05.2018 r. do godz. 12:00 na formularzu oferty,
  • Opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem:

„OFERTA: Dostawa i montaż urządzeń fitness i placu zabaw”,

  • Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu,
  • Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.

Wójt Gminy Brody

 

Marzena Bernat

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Urząd Gminy Brody
Data utworzenia:2018-05-11
Data publikacji:2018-05-11
Osoba sporządzająca dokument:Mateusz Bidziński
Osoba wprowadzająca dokument:Mateusz Bidziński
Liczba odwiedzin:35